در فروشگاه نارگون ریزه امکان برگشت کالا نیز وجود دارد.

در بعضی مواقع عواملی باعث میشود تا لازم باشد شما محصول خریداری شده را برای ما مرجوع کنید. دو مورد از مشکلاتی که میتوانید مرجوعی محصول داشته باشید به شرح زیر میباشد:


1– مغایرت داشتن کالای خریداری شده با توضیحات درج شده در سایت و فاکتور ثبت شده
2- اشتباهی فرستاده شدن کالایی دیگر به جای کالای خریداری شده

 

* در صورتیکه محصول بدست شما رسیده باشه و در بسته بندی آن مشکلی بوجود آمده باشد، مسئولیت آن با اداره پست می باشد.
* در صورت انصراف از خرید، شما از طریق تیم پشتیبانی باید پیگیری نمایید تا محصول ارسال نشود، چنانچه ارسال انجام شده باشد هزینه های رفت و برگشت محصول به عهده مشتری خواهد بود.


 در صورت اینکه محصول شما یکی از مشکلات بالا را داشته باشد که شامل مرجوع کالا شود، شما 7 روز زمان دارید تا محصول را برای ما ارسال کنید.
بعد از هماهنگی با پشتیبان سایت و ارسال کالا به ما، حتما رسید پستی دارای کد رهگیری پست باید برای تیم پشتیبانی ارسال گردد.
ارسال کالا توسط مشتری صرفا از جهت پست پیشتاز باید باشد.
در صورت تأیید درخواست شما، هزینه های رفت و برگشت کالا توسط سایت نارگون ریزه پرداخت خواهد شد.
چنانچه ایراد یا مشکل اعلام شده از طرف مشتری وجود نداشته باشد موجب رد درخواست بازگشت کالا شده به منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد.
همچنین پایان موجودی کالا در انبار سایت و یا ارزان شدن کالا در مراحل رسیدگی به درخواست، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نکرده و نارگون ریزه تنها می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به وی بازگرداند.

  • کمال تشکر را از شما داریم که همیشه همراه و حامی ما بوده اید. به اُمید دیدار مجدد شما در فروشگاه نارگون ریزه

برای ارتباط با تیم پشتیبانی نارگون ریزه میتوانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.